ניקוי עובש מהקיר, מהמזרנים, מהספות ועוד

ניקוי עובש מהקיר
שיתוף
שיתוף
ציון כללי

חברות ניקוי עובש מהקיר, מהספות ועוד

מי מאתנו לא מאחסן רהיטים? שירותי אחסון רהיטים חייבים להיות עשויים בטון, וזה טיפ כללי שחשוב לזכור. אם אחסנתם את הספות במחסני אחסנה שאינם עשויים בטון, יצרתם מצב בו עשוי לגדול עובש על הספות שלכם. זאת, מפני שמחסני רעפים או אסבסט, הם אינם מחסנים אטומים בדרך כלל. אז איך מנקים עובש מהקיר, מספה/מזרן ועוד?

בואו נדבר על זה לרגע. חברת פרופסור לניקיון מספקת שירות ניקוי עובש מקירות, ספות ועוד כבר שנים רבות, והיא הספיקה לצבור לא מעט טיפים השווים את הסקירה שלכם. אם חשבתם להשתמש באקונומיקה, חומץ או לימון, יש סיכוי כי בשלב מסוים של התהליך אכן זה יסייע לכם, אבל זכרו תמיד כי אין להשתמש בכמויות גדולות של החומרים הללו, מפני שאתם יכולים לגרום לספיגת העובש בתוך הבדים שלכם בצורה עמוקה יותר.

חברות ניקוי עובש מהקיר ומהספות

חברת פרופסור לניקיון מסוגלת להתמודד עם תרחישי ניקוי מכל הסוגים, תוך שהיא "חמושה" במיטב הציוד הטכנולוגי שקיים כיום בשוק עבור ניקוי עובש מקיר, שטיח או ספה מכל סוג. אתם מוזמנים להתייעץ עם מומחי החברה בנוגע לניקוי של עובש מכל סוגי הבדים, וגם לזמנה עבור אבחון וניקוי יעיל ומקצועי.

איך מתנהגים עם עובש ופטריות? ואיך מנקים עובש מקירות, ספות ושטיחים

אנשים רבים בוחרים להשתמש במלח גס עבור הסרת עובש, אך הפתרון הזה לא תמיד יהיה יעיל, היות ועובש עשוי לחזור ולגדול שוב אם לא מסירים אותו כהלכה. עובש זה למעשה סוג של פטריה, ופטריות צומחות במקומות מאוד לחים או במקומות שכבר יש בהם את נבגי העובש. אם תשתמשו במטליות ספוגות מים בכדי לנסות להסיר את כתמי העובש מהספות שלכם, אתם בהכרח תגרמו למצב בו העובש פשוט ילך וייספג בתוך הספות שלכם, בתוך השטיח ובתוך המזרנים. עובש מסירים בעזרת מקצועיות והבנה עמוקה בתהליכי ניקוי, לא בעזרת מגבות נוטפות מים.

אם איכשהו העובדה הזו חמקה מאוזניכם, אז דעו כי עובש הוא מאוד לא בריא, בלשון המעטה. אסור לנשום עובש, לחיות בקרבת עובש ולחיות עם עובש בבית או על רהיטים מכל סוג. מדובר בסיכון בריאותי חמור ביותר, ואם יש לכם עובש על קירות הבית ואתם לא יודעים מה לעשות, תמיד תוכלו לנסות להסיר אותו בעזרת עבודת טיוח מקצועית וצביעה מחדש.

מומחים לניקוי עובש מהקיר והסרתו

אגב, אם יש נזילות פנימיות בתוך קירות המבנה, התרחיש המצער כנראה יחזור בעתיד. במקרים רבים, אנשים בוחרים לצבוע קירות שעליהם קיים עובש. כנראה שהם בטוחים כי הצבע "יחסל" את המצב ויגרום לעובש להיפסק, אך למעשה ההיפך מתרחש – העובש ימשיך לגדול ולגדול, עד שכבר לא תוכלו לנשום מהאף בבית.

בכדי לבצע הסרת עובש מהקירות כהלכה, קודם כל חובה לבצע טיח מקצועי, ואם יש נזילות בתוך הצנרות הפנימיות של המבנה – יש לתקנן. סיימתם לעשות טיח מוקפד? עכשיו ניתן לצבוע. זכרו, יש סיבה לכך שצומח אצלכם עובש, ואת הסיבה הזו יש לגלות. האם מדובר בנזילות מהשכנים? אולי מצינורות הביוב? הזמינו אנשי מקצוע וקבלו הן תשובה והן פתרון.

אפשר פשוט לשפוך חומץ על כתם עובש?

לא פעם, אנשים מבצעים טעויות שעולות להם בהחלפת סלון שלם. אם אתם סובלים מהצטברות של עובש על הספה שלכם או על המזרן, לעולם אל תשפכו חוץ לניקוי ספות בכמות רבה. באופן כללי ומבלי לגרוף כאן כלל אצבע כזה או אחר, יש לדלל במידת 50% חוץ ו-50% מים.

אם פעלתם באופן הזה, אתם מקטינים משמעותית את הסיכוי לנזק בציוד שלכם. בכל מקרה בו אתם צריכים להסיר עובש מהריהוט בבית, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת פרופסור המספקת שירותי ניקוי עובש מקירות, מספות וניקוי ספות כללי, שטיחים, מזרנים, חיטוי מזרנים, ריפודי רכב ועוד.

ניקוי ריפודים

ניקוי ספות בד

ניקוי ספות בד בבית הלקוח

ניקוי מושבי רכב עמוק

ניקוי ריפודי רכב

שירותי VIP בבית או במשרד

ניקוי מזרנים

ניקוי מזרונים

הסרת ריחות, חיטוי וטיפול בקרדית אבק

ניקוי שטיחים מפעל

ניקוי שטיחים מקצועי

בבית או במפעל ייחודי לשטיחים בעבודת יד

ניקוי ספות הזרקה וינקיה

ניקוי ריפודים עמוק

הסרת כתמים בהזרקה ויניקה /לחץ קיטור

ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור

חידוש מראה הספות וטיפול ולשמירה…

עוד שירותי ניקוי ניקיון מקצועיים

מחפש ניקוי ספות מקצועי או עשה זאת בעצמך?
אפשר גם לבד!
 ×‘-2023 מעל 150 אלף אנשים קראו את מדריכי הניקיון הבאים: 

חיפוש

ללמוד ביעילות ניקוי עובש מהקיר, מהמזרנים, מהספות ועוד או על כל נושא

לקוחות מספרים וממליצים על הפרופסור לניקיון

תמיד חשוב לנו לדעת מה הלקוחות חושבים עלינו על מנת שתמיד נוכל להתייעל וללתת ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר  

Guy David
Guy David
הייתי צריך להתמודד עם כתם קיא על המיטה, מהשמיכה עבר לסדין ואז למזרון. כיבסתי ועבד אבל לא היה לי מושג מה לעשות עם המזרון. מיד פניתי לפרופסור לניקיון וקיבלתי את השירות הכי טוב שיש! ניקוי מושלם, שירות אדיב מחיר מצוין וכל זה תוך פחות מיום עבודה.נגמר לי החשש ״ללכלך את הספה״ או כל רהיט אחר :)
אורטל שלומי
אורטל שלומי
שירות מצוין אדיב ואמין! תודה לנדב על השירות המושלם!!
Bat oz
Bat oz
יצרתי קשר עם נדב בנוגע לעזרה עם ניקוי דירה לפני כניסה. עוד באותו היום הוא מצא את הזמן להגיע, לראות את מצב הדירה ואת הגודל ולתת לי הצעת מחיר בהתאם. ביום הבא העבודה כבר בוצעה. בן-אדם ככ אמין שפשוט השארתי לו מפתחות והלכתי (ואני לא סומכת על אנשים בקלות). חזרתי והכל היה מושלם חוץ מאזור אחד קטן . שלחתי תמונות ונדב הגיע בעצמו תוך שעה לנקות את האזור הכל בנעימות ואדיבות ודאג שאני אהיה מרוצה ב100%! גם זמין, גם עבודה מקצועית וברמה ושירות מעל ומעבר! ממש ממליצה!
Shiraz Berman
Shiraz Berman
ישראל עשה עבודה מדהימה! שירותי בטירוף, מקצועי ואדיב. הספה שניקה בת 20 שנה כמעט והיא פשוט יצאה ח ד ש ה . ממליצה לכולם !!
Sonya D
Sonya D
שירות ויחס מעולה, אין עליהם אלופים ממליצה בחום
חיה לואל
חיה לואל
תותחים!!! עובדים מהר וביעילות. מקצועיים ואמינים. ממש חידשו לנו את המושבים של הכסאות והספות. מומלץ
עוז מזרחי
עוז מזרחי
היום ביקר אצלי נדב המקסים מפרופסור לניקיון לצורך ניקוי שני מזרנים. מצב המזרנים היה בכי רע, כתמים גדולים של עובש, שתן אבק וכתמים נוספים .נדב וישראל הבטיחו עבודה יסודית ושאקבל את המזרנים נקיים ב - 100% . ואכן קיבלתי מזרנים נקיים, לבנים כמו חדשים מהחברה . אני ממליצה בחום על השירות האמין, המקצועי, המיידי והמחיר ההגון. נדב נתן את כל כולו שיהיה מרוצה. אין לי מילים לשביעות רצוני.תודה רבה שירבו כמוהם!.
Ouriel Gal
Ouriel Gal
הניקיון היה מקצועי אדיב עם תוצאות יוצאות דופן
עבודות עבודות
עבודות עבודות
מנקים מדהים! 5 כוכבים!
פרופסור לניקיון - חברת ניקוי ספות בירושלים
מחירון פרופסור לניקיון

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם: