ניקוי שטיחי צמר והסרת כתמים משטיח צמר

כל מה שצריך לדעת על שטיחים מקיר לקיר

ניקוי שטיחי צמר

מידע מקצועי בנושה ניקוי שטיחי צמר והסרת כתמים קשים מאריגים ושטיחים.

מתמחים בניקוי שטיחים

בדי צמר, נחשבים לפופולריים בכל הנוגע לתחום הביגוד והריפודים. ייצור הצמר נעשה ע"י גזיזת פרוות הכבשים, ולאחר מכן אלו עוברים עיבוד הכולל ניקיון וצביעה הצמר.

לניקוי שטיח מקצועי – השאירו פרטים

שירותי ניקיון עבור סוגים מגוונים של שטיחי צמר

בתחום השטיחים תמצאו מבחר רב של שטיחים העשויים צמר, בד ג'קארד אם כי כיום יצרני השטיחים משלבים את הצמר עם סוגי בדים אחרים כמו כותנה, פוליאסטר וויסקוזה. שטיחים צמר נחשבים לאיכותיים ובעלי מראה ביתי ונעים, אך למרות יתרונות אלו, בכל הנוגע לניקוי שטיחי צמר המלאכה נעשית קשה יותר בייחוד כאשר מדובר על הסרת כתמים.

 

צמר נחשב לבד "נושם" ובשל כך סופג כתמים

בניגוד גמור לשטיחים העשויים מבדים סינטטיים, בדי צמר נחשב הינם בדים "נושמים" וכאלה הסופגים כתמים בקלות.
בשל סיבה זו שיטות ניקוי סיב הבד בשטיחי צמר שונות מאלו העשויות מבד במיקרופייבר למשל, המאפשרות החדרת חומרי ניקיון והמסת כתמים במהירות.

 

פרופסור לניקיון – התמחות בניקוי שטיחי צמר

רוב החברות המתמחות ב- ניקוי שטיחי צמר והסרת כתמים, יעדיפו לאסוף את השטיח לניקוי אצלם במפעל, שם השטיחים יעברו ניקיון מאסיבי הכולל השרייה במים וחומרי ניקיון המתאימים לשטיחים, חיטוי מאבק וחיידקים השוכנים עמוק בתוך סיבי הצמר ונטרול ריחות כמו ריחות שתן, קיא וכדומה.

 

ניקוי שטיחי צמר בבית הלקוח

אך לא רק זו הסיבה היחידה לשליחת השטיחים למפעל, גם רמת התוצאות תהיה שונה מזו של ניקוי שטיחי צמר בבית הלקוח אשר מתאימה לשטיחים דקים בניגוד לשטיחים העשויים צמר אשר להם סיבים עבים הדורשים קרצוף וחיטוי פנימי ועמוק.

 

שיטת ניקוי שטיחי צמר במפעל תיעשה באמצעות שלושה שלבים:

השרייה וקרצוף – בשלב הראשוני לאחר איסוף השטיחים למפעל, החברה תשרה את השטיחים שלכם במים וחומרי ניקיון למשך מספר שעות (לפעמים גם לילה שלם). לאחר מכן השטיחים יעברו אל מכונת קרצוף יסודית להסרת הכתמים.

 

ייבוש, ניעור ונטרול ריחות – לאחר הניקיון, החברה תעביר את השטיחים אל תוך מכונת ייבוש בעלת טמפרטורה המתאימה לייבוש שטיחים ומיד לאחר ייבוש השטיחים, אלו יעברו ניעור, כדי להסיר שאריות שערות עקשניים הדבוקים לסיבי השטיחים. כמו כן, החברה תשרה חומרי נטרול ריחות על השטיחים. ריכוך והחזרת השטיחים – לאחר כל תהליך הניקיון זה, החברה תשתמש במכונת ריכוך מיוחדת, כדי להעניק גמישות לסיבי השטיחים וכמו כן, החברה תארוז את השטיחים בתוך ניילונית המיועדת לשטיחים ותשלח לכם את השטיחים חזרה אל ביתכם כאשר אלו נקיים ומצוחצחים.

 

חברת ניקוי שטיחי צמר מקצועית תרענן את השטיחים

כאמור, הפתרון הטוב ביותר הינו לשלוח לחברה המומחית בניקוי שטיחי צמר אצלה במפעל. לחברה יש את כלים והידע המקצועי להכיר את סוגי הבדים השונים, התאמת חומרי הניקיון והכי חשוב, השטיחים ישובו להיראות כחדשים, נטולי כתמים ובעלי ניחוחות נעימים. כמו כן, חברה מקצועית תדאג לספק לכם מסמך אחריות, א׊ר יבטיח לכם כי השטיח יחזור לביתכם ללא קרע או פגם, ובהתאם לזמני ההחזרה נקבעו מרא׊ מול הלקוח. פנו אלינו עוד היום בכל מה שקשור לניקוי שטיחים, ניקוי ספות, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודי רכב ועוד…

ניקוי שטיחים מחיר

מחיר ניקוי שטיח נייד בבית הלקוח

50
  • ל-מ״ר (מינימום 4 מ״ר)

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

25-40
  • ל-מ״ר

ניקוי שטיחים במפעל (עבודת מכונה)

65
  • ל-מ״ר

ניקוי שטיחים במפעל (עבודת יד)

100
  • ל-מ״ר

איך אפשר לעזור לך?

בכל שאלה שיש לכם תכלו לקבל ייעוץ מקצועי, פגישת הדגמה או הצעת מחיר ללא שום התחייבות מצדכם.

 

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם אפשרי…

תוכן עניינים

הדגמה אצלכם בבית

מעוניינים בניקוי שטיחים ברמה הכי מקצועית בשוק? להדגמה, השאירו פרטים עכשיו…

יצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם אפשרי לתאם לכם הדגמה חינם

פרופסור לניקיון - חברת ניקוי ספות בירושלים
מחירון פרופסור לניקיון

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם: